sobota, 14 stycznia 2012

Noworoczny prezent


Z okazji Nowego Roku zrobiłam sobie prezent: zamówiłam płytę „New life m” pt. Twoja miłość,  na której śpiewa Mietek. I tu miłe zaskoczenie, bo CAŁA płyta jest w Jego wykonaniu! Zaczęłam słuchać jej w drodze w samochodzie i doszłam do utworu 6 „We mnie i w tobie” i właściwie na tym utworze zakończyłam to pierwsze przesłuchanie, bo słuchałam go na okrągło. Po prostu od razu ten utwór zagościł w moim sercu i głowie, wiec teraz chodzę i podśpiewuję :-)  Piosenka jest cudna, taka perełka!!! Posłuchajcie sami:-)
 Płytę kupiłam używaną na allegro i tylko lekko się zdziwiłam, kiedy przypadkiem odkryłam, że można ją zamówić nową i to za połowę ceny :-))) Płyta jest cudowna! Chociaż pochodzi z 1997 roku, to wciąż zaskakuje doskonałym brzmieniem, aranżacją i świetnymi tekstami.  Dla Tych, którzy mieliby ochotę ją nabyć, a nie chcieliby przepłacać – dzielę się linkiem.
Naprawdę warto zrobić sobie taką małą przyjemność, a potem słuchać, słuchać, słuchać…
Dziś pada śnieg, ale  nawet to mnie nie zniechęci by jutro pojechać na koncert Mietka do Kielc!!! Już jutro…..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz