środa, 21 grudnia 2011

Świąteczne marzenie :-)


Właśnie robię świąteczne stroiki i słucham płyty Mietka z kolędami.   Atmosfera rzeczywiście zaczyna robić się świąteczna. Na stronie inetrnetowej Mietka pojawiają się kolejne informacje o koncertach i tylko szkoda, że jakoś tak daleko: Katowice, Chorzów, Poznań, Białystok. Są jeszcze Kielce, ale jakby nie patrzeć to 2.5 – 3h drogi samochodem, więc jak na mnie to już wyzwanie. A ponieważ szczęściu warto pomagać, to napisałam emaila do Matecznika w Otrębusach, gdzie jest duża sala widowiskowa i często bywam na różnych koncertach. Podzieliłam się swoimi wrażeniami z koncertu w Palladium i zapytałam, czy byłaby możliwość zorganizowania takiej fety muzycznej w naszej gminie. Żeby ktoś zainteresował się tematem, wysłałam list do wszystkich, których adresy znalazłam w Internecie: od sekretarki po impresario, z dyrektorem włącznie (wiem, czasem bywam upierdliwa, ale czego się nie robi by osiągnąć cel :-))) Dziś dostałam informacje zwrotną, że poszło już zapytanie, do manager Mietka i mam nadzieję, że się dogadają. Strasznie bym chciała, żeby ten koncert doszedł do skutku, to moje życzenie świąteczne :-))))) A dziś mam dla was w prezencie piosenkę, która mnie urzekła i którą pokochałam po pierwszym przesłuchaniu, bo jest po prostu cudowna :-)

Siódma Trąba & Mietek Szcześniak - Kochać

3 komentarze:

  1. widzę ze "kochać" zakrólowało i u ciebie:)
    marzenia sie spełniają....wiec życzę tobie i sobie, aby Mietek zagościł w naszych stornach -znaczy w twoich i moich....hehe....no i żeby twój plan jak najbardziej wypalił!!!:)....dalsza część życzeń na FB:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a pamiętacie od kiedy i przez kogo został odnaleziony i przypomniany utwór KOCHAĆ ???

    ;)

    przez justyna123 » wtorek, 8 listopada 2011, 19:42
    mnie się spodobało więc wrzucam link i pytam Was o zdanie ?
    http://w624.wrzuta.pl/audio/15jzg57yRgj ... k_-_kochac

    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, oczywiście pamiętam i jestem wdzięczna - BARDZO! :-)))

    OdpowiedzUsuń