niedziela, 20 listopada 2011

Nowe znajomości :-)

Moja fascynacja nową płytą Miekta trwa nadal! Poniżej macie teledysk do jedynej polskiej piosenki na tej płycie- zresztą genialnej! Na facebooku poznałam dziewczynę – fankę Mietka- przesympatyczną Magdę. Szybko okazało się, że mamy ze sobą bardzo dużo wspólnego i nawet wspólnych znajomych! W każdym razie zgadałyśmy się, że obie  wybieramy się na koncert Mietka do Palladium, potem  zrobiłyśmy „burzę pomysłów” i to co wymyśliłyśmy to „zupełny odlot”. Na razie nie mogę zdradzić co – bo to ma być niespodzianka- w każdym razie coś rysuję, coś wycinam i robię zdjęcia. W dodatku spotkałyśmy się z Magdą w realu, pogadałyśmy, nakręciłyśmy się jeszcze bardziej  i już wiem, że  znalazłam bratnią duszę. Po pierwszym spotkaniu, miałam wrażenie, że znamy się od dawna i nadajemy dokładnie na tych samych falach! Strasznie się cieszę, że spotkałam Magdę na swojej drodze, bo jest wspaniałą osobą!

1 komentarz: